(fără T.V.A.:13 238 lei)
Bara de protecție față
(fără T.V.A.:13 238 lei)
(fără T.V.A.:11 807 lei)
(fără T.V.A.:13 161 lei)
Bara din față din oțel MorE4x4 cu placă pentru troliu pentru Toyota Land Cruiser J90 / J95 1995-2002, toate tipurile de motoare
Bara din față din oțel MorE4x4 reprezintă o protecție excelentă pentru mașinile utilizate în off-road împotriva daunelor mecanice, precum și o metodă sigură pentru montarea troliului.
Bara din față din oțel este fabricată din tablă cu grosimi de 6, 4 și 3 mm. Are un sistem de montare neted în trei plane, ceea ce facilitează semnificativ instalarea în vehicul. Toate șuruburile externe de pe carcasele barei și de pe cadranele de iluminare sunt din oțel inoxidabil, iar șuruburile sistemului de asamblare sunt din oțel galvanizat.
Părțile laterale ale barei au suporturi fixate cu șuruburi pe șasiu și, în afară de posibilitatea de ajustare precisă a barei, acestea joacă și un rol foarte important de suporturi laterale, necesare pentru astfel de suprafețe lungi.
Bara are două suporturi integrate pentru lumini de zi sau pentru ceață, suporturi consolidate pentru cătușe și o placă de montare pentru troliu, care este echipament standard pe toate barele din față MorE4x4.
Barele MorE4x4 sunt acoperite cu vopsea structurală "Cracked Desert" aplicată cu tehnica de acoperire cu pulbere. Această structură puternică conferă un efect similar cu acoperirea RAPTOR
(fără T.V.A.:5 769 lei)
(fără T.V.A.:13 238 lei)
(fără T.V.A.:14 654 lei)
(fără T.V.A.:13 238 lei)
(fără T.V.A.:14 654 lei)
Bara față din oțel MorE4x4 cu placă de montare a cablului pentru Toyota Hilux Revo 2015->, Rocco/Invincible 2020-> toate versiunile de motoare
Bumperul din oțel MorE4x4 este o excelentă protecție pentru mașina folosită în off-road împotriva daunelor mecanice, precum și o metodă sigură pentru montarea cablului.
Bumperul din oțel față este fabricat din tablă cu grosimi de 6, 4 și 3 mm. Are un reglaj neted al montajului în trei planuri, ceea ce facilitează semnificativ instalarea sa în vehicul. Toate șuruburile exterioare de pe carcasele bumperului și de pe cadrele de iluminat sunt din oțel inoxidabil, iar șuruburile sistemului de asamblare sunt din oțel galvanizat.
Părțile laterale ale bumperului au suporturi fixate cu șuruburi pe cadru și, pe lângă posibilitatea de ajustare precisă a bumperului, acestea joacă și un rol foarte important de susținere laterală, necesară pentru astfel de suprafețe lungi.
Bumperul are două monturi încorporate pentru proiectoare de zi sau ceață, suporturi consolidate pentru opritori de carlig și o placă de montare pentru cablu, care este echipament standard pe toate bumperele față MorE4x4.
Bumperele MorE4x4 sunt acoperite cu vopsea structurală "Cracked Desert" aplicată cu tehnica vopsirii cu pulbere. Această structură puternică conferă un efect similar acoperirii cu RAPTOR.
(fără T.V.A.:7 693 lei)
(fără T.V.A.:14 556 lei)
(fără T.V.A.:16 125 lei)
(fără T.V.A.:14 654 lei)
(fără T.V.A.:12 953 lei)
Fără lampă LED
(fără T.V.A.:11 551 lei)
Bara față din oțel MorE4x4 cu placă de montare pentru troliu pentru Nissan Patrol Y61 (1997-2004), toate tipurile de motoare
Bumperul din oțel MorE4x4 reprezintă o protecție excelentă pentru mașina folosită în off-road împotriva daunelor mecanice, precum și o metodă sigură pentru montarea troliului.
Bumperul față din oțel este fabricat din tablă cu grosimi de 6, 4 și 3 mm. Are un reglaj neted al montajului în trei plane, ceea ce facilitează semnificativ instalarea sa în vehicul. Toate șuruburile exterioare de pe carcasele barei și de pe cadrul luminilor sunt din oțel inoxidabil, iar șuruburile sistemului de asamblare sunt din oțel galvanizat.
Părțile laterale ale barei au suporturi fixate cu șuruburi pe cadru și, pe lângă posibilitatea de ajustare precisă a barei, acestea joacă și un rol foarte important de susținere laterală, necesară pentru astfel de suprafețe lungi.
Barea are două suporturi încorporate pentru montarea farurilor de zi sau a proiectoarelor de ceață, suporturi consolidate pentru opritorii de carlig și o placă de montare pentru troliu, care este echipament standard pe toate bătrânii de față MorE 4x4.
Barele MorE4x4 sunt acoperite cu vopsea structurală "Cracked Desert" aplicată prin tehnica de vopsire cu pulbere. Această structură puternică conferă un efect similar acoperirii cu RAPTOR
(fără T.V.A.:6 248 lei)
Bara din față din oțel MorE4x4 cu placă pentru troliu pentru Toyota FJ Cruiser (2006+), toate versiunile de motoare
Bumperul din față din oțel MorE4x4 este o excelentă protecție pentru mașina folosită în off-road împotriva daunelor mecanice, precum și o metodă sigură pentru montarea troliului.
Bumperul din față din oțel este fabricat din tablă cu grosimi de 6, 4 și 3 mm. Are un reglaj neted al montajului în trei planuri, ceea ce facilitează semnificativ instalarea sa în vehicul. Toate șuruburile exterioare de pe carcasele bumperului și de pe cadrele de iluminat sunt din oțel inoxidabil, iar șuruburile sistemului de asamblare sunt din oțel galvanizat.
Părțile laterale ale bumperului au suporturi fixate cu șuruburi pe cadru și, pe lângă posibilitatea de ajustare precisă a bumperului, acestea joacă și un rol foarte important de susținere laterală, necesară pentru astfel de suprafețe lungi.
Bumperul are două suporturi încorporate pentru lămpi de zi sau lămpi de ceață, suporturi consolidate pentru mânerele de ancorare și o placă de montare pentru troliu, care este echipament standard pe toate bumperele din față MorE4x4.
Bumperele MorE4x4 sunt acoperite cu vopsea structurală "Cracked Desert" aplicată cu tehnica vopsirii cu pulbere. Această structură puternică conferă un efect similar acoperirii cu RAPTOR
(fără T.V.A.:5 769 lei)
Bumper frontal din oțel MorE4x4 cu placă de montare pentru trepied Jeep Wrangler JL (2018+), toate versiunile de motoare
Bumperul frontal din oțel MorE4x4 reprezintă o excelentă protecție pentru mașina utilizată în off-road împotriva daunelor mecanice, precum și o metodă sigură pentru montarea trepiedului.
Bumperul frontal din oțel este fabricat din tablă cu grosimi de 6, 4 și 3 mm. Are o reglare netedă a montajului în trei planuri, ceea ce facilitează semnificativ instalarea sa în vehicul. Toate șuruburile exterioare de pe carcasele bumperului și de pe cadrele de iluminat sunt din oțel inoxidabil, iar șuruburile sistemului de asamblare sunt din oțel galvanizat.
Părțile laterale ale bumperului au suporturi fixate cu șuruburi pe cadru și, pe lângă posibilitatea de ajustare precisă a bumperului, acestea joacă și un rol foarte important de susținere laterală, necesară pentru astfel de suprafețe lungi.
Bumperul are două suporturi încorporate pentru lămpi de zi sau ceață, suporturi consolidate pentru mânerele de ancorare și o placă de montare pentru trepied, care este echipament standard pe toate bumperurile frontale MorE4x4.
Bumperele MorE4x4 sunt acoperite cu vopsea structurală "Cracked Desert" aplicată cu tehnica vopsirii cu pulbere. Această structură puternică conferă un efect similar acoperirii cu RAPTOR."
(fără T.V.A.:4 869 lei)
MorE4x4 Bară față scurtă din oțel cu placă pentru cablu de cârlig Jeep Wrangler JL (2018+), toate motoarele
Bara de oțel More 4x4 oferă o protecție excelentă pentru mașinile folosite în off-road împotriva daunelor mecanice, precum și o metodă sigură pentru montarea cârligului.
Bara față din oțel este fabricată din tablă cu grosimi de 6, 4 și 3 mm. Are o ajustare netedă în trei plane, ceea ce facilitează semnificativ instalarea pe vehicul. Toate șuruburile externe de pe carcasele barei și de pe cadrul de iluminare sunt din oțel inoxidabil, iar șuruburile sistemului de asamblare sunt din oțel galvanizat.
Părțile laterale ale barei au suporturi fixate cu șuruburi la cadru și, pe lângă posibilitatea ajustării precise a barei, acestea joacă și un rol foarte important ca suporturi laterale, necesare pentru suprafețe atât de lungi.
Bara are două suporturi încorporate pentru lumini de zi sau pentru ceață, suporturi consolidate pentru suporturile de cârlig și o placă de montare pentru cârlig, care este echipament standard pe toate barele față MorE 4x4.
Barele MorE4x4 sunt acoperite cu vopsea structurală "Cracked Desert" aplicată cu tehnica acoperirii cu pulbere. Această structură puternică conferă un efect similar cu acoperirea RAPTOR.
(fără T.V.A.:3 856 lei)
Snake4X4 front steel bump with whirling holder Suzuki Jimny 1997-2017
Good quality laser cut black powder painted steel bumper
(fără T.V.A.:4 787 lei)
Snake4x4 steel bumber with winch plate without piping for Jeep Wrangler JK 2007-2017
Good quality laser cut black powder painted steel bumper
(fără T.V.A.:6 442 lei)