(fără T.V.A.:177 lei)
Bara de protecție spate
(fără T.V.A.:177 lei)
Suport roată de rezervă pentru gondolă MorE4x4 pentru Pick-Ups
Fixarea roții, canistrelor și dispozitivelor Hi-Lift pe barele spate MorE 4x4
Sistemul de montare este fabricat din oțel cu grosimea între 2 și 6 mm, acoperit cu pulbere și finisat cu vopsea structurală.
Suportul este livrat în mod standard cu montare reglabilă pentru roata de rezervă, montare pentru dispozitivul Hi-Lift, sistem suplimentar de montare a accesoriilor și masă pliabilă pe cilindri pneumatici. Suportul pentru roată și canistre are un sistem de blocare bazat pe o blocare a capotei, iar datorită unei balamale conice speciale, menține rigiditatea structurii în timpul conducerii și când se deschide gondola.
Setul nu include elemente suplimentare (de exemplu, canistre, suport pentru canistre, dispozitiv Hi-Lift sau alte accesorii) care pot fi vizibile în fotografii.
(fără T.V.A.:5 245 lei)
More4x4 Suport de canistră Gondola pentru 1 canistră
More4x4 Suport de canistră Gondola pentru 1 canistră
Suportul pentru canistre MorE4x4 vă permite să montați o canistră pe orice spațiu plat, cel puțin pe nacela barei de protecție spate MorE4x4.
Mânerul are o protecție cu lacăt. Este fabricat din oțel, vopsit în două straturi cu vopsea pulbere neagră.
(fără T.V.A.:441 lei)
More4x4 Suport pentru canistre Nato 20l (2 canistre) pentru Gondola carrier
Un suport din oțel pentru două canistre Nato de 20L, conceput pentru a fi montat pe Gondola din bara de protecție spate MorE4x4 sau pentru a fi montat pe orice suprafață plană.
Este fabricat din oțel cu grosimea de 3 mm, finisat cu două straturi de lac pudră. Datorită blocării capotei, este posibil să strângeți canistrele în suport, iar locul pentru un lacăt vă permite să asigurați canistrele împotriva furtului.
(fără T.V.A.:1 304 lei)
(fără T.V.A.:10 444 lei)
(fără T.V.A.:11 032 lei)
(fără T.V.A.:11 032 lei)
(fără T.V.A.:10 444 lei)
Scurt
(fără T.V.A.:7 705 lei)
Verger lung
(fără T.V.A.:8 406 lei)
(fără T.V.A.:10 444 lei)
(fără T.V.A.:11 032 lei)
(fără T.V.A.:10 444 lei)
Bara spate din oțel MorE4x4 pentru Nissan Navara D23, NP300 după 2014, toate versiunile de motoare
Bara spate din oțel este fabricată din tablă cu grosimea de 6, 4 și 3 mm. Are o ajustare netedă a montării în trei planuri, ceea ce facilitează semnificativ instalarea acesteia în vehicul. Toate șuruburile externe de pe carcasele barei și de pe cadrele luminilor sunt din oțel inoxidabil, iar șuruburile sistemului de asamblare sunt din oțel galvanizat.
Părțile laterale ale barei au suporturi fixate cu șuruburi pe cadru și, în afară de posibilitatea de ajustare precisă a barei, joacă și un rol foarte important de suporturi laterale, necesare pentru astfel de suprafețe lungi.
Bara are o montare încorporată pentru luminile de ceață și suporturi consolidate pentru ancorarea lanțului.
Barele MorE4x4 sunt acoperite cu vopsea structurală "Cracked Desert" aplicată cu tehnică de acoperire cu pulbere. Această structură puternică conferă un efect similar cu acoperirea RAPTOR
(fără T.V.A.:4 644 lei)
(fără T.V.A.:11 032 lei)
Bumper din oțel pentru bara spate MorE4x4 pentru Nissan Navara D40 (2005-2014)
Bumperul din oțel pentru bara spate este fabricat din tablă cu grosimi de 6, 4 și 3 mm. Are un reglaj neted al montajului în trei plane, ceea ce facilitează semnificativ instalarea sa în vehicul. Toate șuruburile exterioare de pe carcasele barei și de pe cadrul luminilor sunt din oțel inoxidabil, iar șuruburile sistemului de asamblare sunt din oțel galvanizat.
Părțile laterale ale barei au suporturi fixate cu șuruburi pe cadru și, pe lângă posibilitatea de ajustare precisă a barei, acestea joacă și un rol foarte important de susținere laterală, necesară pentru astfel de suprafețe lungi.
Barea are un suport încorporat pentru montarea farurilor de ceață și suporturi consolidate pentru opritorile de carlig.
Barele MorE4x4 sunt acoperite cu vopsea structurală "Cracked Desert" aplicată prin tehnica de vopsire cu pulbere. Această structură puternică conferă un efect similar acoperirii cu RAPTOR.
(fără T.V.A.:4 644 lei)
(fără T.V.A.:3 074 lei)
(fără T.V.A.:10 444 lei)
(fără T.V.A.:11 032 lei)
Bară spate din oțel MorE 4x4 pentru Toyota Hilux Vigo 2005-2015, toate motoarele
Bara spate din oțel este fabricată din tablă cu grosimi de 6, 4 și 3 mm. Aceasta are o ajustare netedă a montajului în trei planuri, ceea ce facilitează semnificativ instalarea în vehicul. Toate șuruburile exterioare de pe carcasele barei și de pe cadranele de iluminare sunt din oțel inoxidabil, iar șuruburile sistemului de asamblare sunt din oțel galvanizat.
Părțile laterale ale barei au suporturi fixate cu șuruburi pe șasiu și, pe lângă posibilitatea de ajustare precisă a barei, au și un rol foarte important de suporturi laterale, necesare pentru astfel de suprafețe lungi.
Bara are două fixare încorporate pentru lampile de lucru și fixuri consolidate pentru mânerele cu cârlig.
Barele MorE 4x4 sunt acoperite cu vopsea structurală "Cracked Desert" aplicată prin tehnica acoperirii cu pulbere. Această structură solidă conferă un efect similar cu acoperirea RAPTOR.
(fără T.V.A.:4 644 lei)